Centrale telefoniczne, aparaty telefoniczne, okablowanie strukturalne (sieci strukturalne) - DERCOM, Warszawa
Aleja Komisji Edukacji Narodowej 86/38, 02-722 Warszawa

Moduły bazowe i rozszerzeń (Avaya IP Office)

Strona główna  Centrale telefoniczne / Terminale  Centrale telefoniczne / Terminale AVAYA  Moduły bazowe i rozszerzeń (Avaya IP Office)
 
Centrale telefoniczne AVAYA - Moduły bazowe i rozszerzeń (Avaya IP Office)

Moduł bazowy Avaya IP401 Office

Centrale telefoniczne Avaya - Moduł bazowy Avaya IP401 Office Do 8 numerów wewnętrznych i 2 portów BRI - 4 łącza

W standardzie:
  • 4 porty telefonów systemowych
  • serii Avaya 20xx
  • 4 porty telefonów analogowych
  • 2 porty ISDN BRI (4 łącza)
  • 8 portów 10/100 Mb/sek. koncentratora LAN (z przełącznikiem kaskadowym do podłączenia do zewnętrznych koncentratorów)
  • Port USB Port DTE
  • Port do podłączenia zewnętrznego źródła muzyki podczas oczekiwania
  • Dwa porty przekaźników do bramofonu (gniazdo WY)
Opcje:
  • Zintegrowana poczta głosowa
  • Pięciokanałowy moduł kompresji głosu VCM 5 (niezbędny dla poczty głosowej i telefonii IP)
  • Moduł portu WAN (X.21/V.35)
  • Moduł podwójnego portu modemów V.90 (56 kb/sek.)
Do góry

Moduł bazowy Avaya IP403 Office

Centrale telefoniczne Avaya - Moduł bazowy Avaya IP403 Office Do 100 numerów wewnętrznych i 1portu PRI - 30 łączy

W standardzie:
  • 8 porty telefonów systemowych
  • serii Avaya 20xx lub 64xx
  • 2 porty telefonów analogowych
  • 2 złącza dla:
    • karty 4 portów BRI - 8 łączy, jedna karta na system
    • karty 1 portu PRI - 30 łączy, jedna karta na system
    • karty 4 portów analogowych - 4 łącza, jedna karta na system
  • 8-portowy koncentrator LAN 10/100 Mb/sek. (z przełącznikiem kaskadowym do podłączenia do zewnętrznych koncentratorów)
  • Port WAN X.21/V.35 (Frame Relay, PPP)
  • 3 porty dla modułów rozszerzeń
  • Port USB Port DTE
  • Port do podłączenia zewnętrznego źródła muzyki podczas oczekiwania
  • Dwa porty przekaźników do bramofonu (gniazdo WY)
Opcje:
  • Wielokanałowy moduł kompresji głosu VCM 5/10/20 (niezbędny dla poczty głosowej i telefonii IP)
  • Moduł podwójnego portu modemów V.90 (56 kb/sek.)
Do góry

Moduł bazowy Avaya IP406 Office

Centrale telefoniczne Avaya - Moduł bazowy Avaya IP406 Office Do 180 numerów wewnętrznych i 2 portów PRI - 60 łączy

W standardzie:
  • 2 złącza dla:
    • karty 4 portów BRI - 8 łączy
    • karty 1 portu PRI - 30 łączy
    • karty 4 portów analogowych - 4 łącza
  • 8-portowy koncentrator LAN 10/100 Mb/sek. (z przełącznikiem kaskadowym do podłączenia do zewnętrznych koncentratorów)
  • Port WAN X.21/V.35 (Frame Relay, PPP)
  • 6 portów dla modułów rozszerzeń
  • Port USB Port DTE
  • Port do podłączenia zewnętrznego źródła muzyki podczas oczekiwania
  • Dwa porty przekaźników do bramofonu (gniazdo WY)
Opcje:
  • Wielokanałowy moduł kompresji głosu VCM 5/10/20 (niezbędny dla poczty głosowej i telefonii IP)
  • Moduł podwójnego portu modemów V.90 (56 kb/sek.)
Do góry

Moduł bazowy Avaya IP412 Office

Centrale telefoniczne Avaya - Moduł bazowy Avaya IP412 Office Do 256 numerów wewnętrznych i 4 portów PRI - 120 łączy

W standardzie:
  • 2 złącza dla:
    • karty 4 portów BRI - 8 łączy
    • karty 1 portu PRI - 30 łączy
    • karty 4 portów analogowych - 4 łącza
  • 2-portowy Ethernet Switch 10/100M automatyczną detekcją prędkości transmisji
  • Port WAN X.21/V.35 (Frame Relay, PPP)
  • 12 portów dla modułów rozszerzeń
  • 1 port V24 port do podłączenia terminali TPAD
  • Port do podłączenia zewnętrznego źródła muzyki podczas oczekiwania
  • Dwa porty przekaźników do bramofonu (gniazdo WY)
Opcje:
  • Wielokanałowy moduł kompresji głosu VCM 5/10/20 (niezbędny dla poczty głosowej i telefonii IP)
  • Moduł podwójnego portu modemów V.90 (56 kb/sek.)
Do góry

Moduł rozszerzenia Avaya IP400 Office Phone

Centrale telefoniczne Avaya - Moduł rozszerzenia Avaya IP400 Office Phone Dostępny w trzech wersjach: 8, 16 lub 30 portów telefonów analogowych.
Do góry

Moduł rozszerzenia Avaya IP400 Office Digital Station

Centrale telefoniczne Avaya - Moduł rozszerzenia Avaya IP400 Office Digital Station Dostępny w dwóch wersjach: 16 lub 30 portów telefonów systemowych serii Avaya 64xx.
Do góry

Moduł rozszerzenia Avaya IP400 Office Digital Terminal

Centrale telefoniczne Avaya - Moduł rozszerzenia Avaya IP400 Office Digital Terminal Dostępny w dwóch wersjach: 16 lub 30 portów telefonów systemowych serii Avaya 204xx.
Do góry

Moduł rozszerzenia Avaya IP400 Office Analog Trunk 16

Centrale telefoniczne Avaya - Moduł rozszerzenia Avaya IP400 Office Analog Trunk 16 16 portów łączy analogowych (loop start/ground start).
Do góry

Moduł rozszerzenia Avaya IP400 Office WAN 3

Centrale telefoniczne Avaya - Moduł rozszerzenia Avaya IP400 Office WAN 3 3 porty łączy WAN X.21/V.35 (Frame Relay, PPP).

Uwaga! Moduł nie zajmuje portu dla modułu rozszerzenia, lecz port koncentratora LAN 10/100 Mb/sek.
Do góry

Moduł rozszerzenia Avaya IP400 Office So 3

Centrale telefoniczne Avaya - Moduł rozszerzenia Avaya IP400 Office So 8 8 portów ISDN BRI złącze S (16 kanałów B).
Do góry

Aplikacje Avaya IP Office

  • Aplikacje Avaya IP Office dostarczane w standardzie wraz z systemem:

    Manager:
    Narzędzie administracyjne do lokalnego lub zdalnego konfigurowania systemów IP Office.

    Call Status:
    Narzędzie administracyjne do podglądu aktywnych wywołań głosowych i przesyłu danych w systemie.

    Call Monitor:
    Narzędzie diagnostyczne do śledzenia przebiegu wywołań różnego typu (głos, dane) w czasie rzeczywistym.

    Phone Manager Lite:
    Aplikacja dla użytkowników, którzy wykorzystują komputer do zarządzania funkcjami telefonicznymi (CTI). Stanowi element integracyjny z aplikacjami CRM.

    Voice Mail Lite:
    Poczta głosowa dla wszystkich użytkowników włącznie z integracją z pocztą elektroniczną.

    Interfejs TAPI:
    Zezwala na integrację z aplikacjami innych producentów, wspiera Microsoft® TAPI.

  • Aplikacje Avaya IP Office dostarczane opcjonalnie:

    Phone Manager Pro IP:
    W pełni funkcjonalny IP Softphone.

    eConsole:
    Konsola operatorska oparta na PC.

    eBLF:
    Aplikacja uruchamiana na PC dająca wgląd w czasie rzeczywistym w aktywność innych użytkowników systemu.

    Voice Mail Pro:
    Zaawansowana Poczta Głosowa z wielopoziomową automatyczną sekretarką, zaawansowanym kolejkowaniem i innymi funkcjami.

    CRM:
    Zestaw aplikacji Call Center z raportami w czasie rzeczywistym, usługą nagrywania rozmów i kontaktem multimedialnym realizowanym przy użyciu poczty elektronicznej i czat w Internecie.

Avaya IP Office wspiera cały zakres standardowej funkcjonalności dla głosu i danych, włącznie z:

  • Inteligentna dystrybucja wywołań (głos i dane),
  • Trasowanie (routing) pakietów IP przez ISDN i linie dzierżawione włączając: Remote Acces Server (Zdalny Serwer Dostępowy), IP multicast, protokół Network Address Translation, kompresję danych, serwer DHCP, zaporę ogniową Firewall,
  • Automatyczne kierowanie wywołań na zewnątrz (ARS),
  • Grupy użytkowników z obsługą przepełnień i automatycznym przekierowaniem nieodbieranych wwywołań,
  • Protokoły PAP/CHAP ? z uwierzytelnieniem hasła,
  • Transmisja głosu w sieci IP (VoIP),
  • Gatekeeper H.323 i bramy IP/TDM,
  • Tablice analizy pory dnia,
  • Sieciowanie,
  • Sieciowanie z użyciem protokołu Q.Sig,
  • Synchronizacja LDAP z katalogami zewnętrznymi,
  • Phone Manager ? aplikacja CTI na biurku,
  • Zewnętrzna Poczta Głosowa zintegrowana z Pocztą Elektronczną,
  • Wsparcie dla Microsoft TAPI,
  • Standard Frame Relay.
Do góry
Copyright © 2004-2007 Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne DERCOM. Projekt strony MORTUMUS Marketing w wyszukiwarkach