Centrale telefoniczne, aparaty telefoniczne, okablowanie strukturalne (sieci strukturalne) - DERCOM, Warszawa
Aleja Komisji Edukacji Narodowej 86/38, 02-722 Warszawa

Centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office

Home  Centrale telefoniczne / Terminale  Centrale telefoniczne / Terminale ALCATEL  Centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office
 
W czasach, kiedy sieci LAN (Local Area Network) są niezbędnym elementem przedsiębiorstwa, pomagającym dzielić się informacjami i urządzeniami biurowymi, pozwalającym na pracę grupową, dostęp do Internetu czy VoIP, zintegrowane w centrali telefonicznej Alcatel OmniPCX Office switch-e LAN stanowią doskonały wybór dla małych i średnich przedsiębiorstw. Zaimplementowana w nich technologia fast Ethernet znacząco zwiększa wydajność sieci LAN, pozwalając pracownikom na przesyłanie dużych plików, bezproblemowy dostęp do baz danych i aplikacji multimedialnych. Centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office

Zintegrowane rozwiązanie LAN

Zintegrowana w centrali telefonicznej Alcatel OmniPCX Office karta LAN oferuje przełączanie w technologii fast Ethernet. Przepustowość portów wynosząca do 100 Mb/s pozwala na przesyłanie dużych plików, bezproblemowy dostęp do baz danych i aplikacji multimedialnych. Dzięki funkcji "auto-sensing" detekcja szybkości przyłączonego urządzenia (10Mb/s / 100Mb/s) odbywa się automatycznie, bez potrzeby przeprowadzania dodatkowych czynności konfiguracyjnych. Zintegrowany w centrali telefonicznej Alcatel OmniPCX Office LAN jest modularny i oferuje efektywne kosztowo rozwiązanie od 8 do 84 porów. Karty LAN posiadają porty up-link, pozwalające na dalszą rozbudowę sieci poprzez dodanie kolejnych switch-y lub wykorzystanie istniejących.

Usługi LAN

Centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office posiada wbudowany serwer DHCP automatycznie i dynamicznie przypisujący adresy IP urządzeniom w sieci LAN. Pozwala to na łatwą instalację urządzeń IP w sieci LAN bez potrzeby przeprowadzania dodatkowych czynności konfiguracyjnych.

Internet

Centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office czyni Internet prostym integrując w jednym systemie wszystkie komponenty niezbędne do profesjonalnej pracy w sieci. Centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office jest rozwiązaniem typu "wszystko-w-jednym" pozwalającym na bezpieczny, współdzielony dostęp do Internetu, posiadającym wbudowany serwer e-mail oraz aplikacje bezpieczeństwa, kontroli i zdalnego dostępu. Łatwa w zarządzaniu centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office jest idealnym rozwiązaniem dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Architektura modułowa

Centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office umożliwia wdrożenie e-komunikacji - Internet, głos i transfer danych - w małych i średnich przedsiębiorstwach. Centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office jest modularnym rozwiązaniem typu "wszystko-w-jednym" łatwym w zakupie, łatwym w utrzymaniu i rozbudowie. Posiada prostą, ale potężną architekturę składającą się z modułów rack, kart i kluczy software'owych. W celu dokładnego dopasowania do rozmiarów przedsiębiorstwa, centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office istnieje w 3 rozmiarach obudów (rack 1, 2 & 3), współdzieląc pojedyncze oprogramowanie. Aby dokładnie dopasować się do potrzeb firmy pojemność systemu może zostać rozszerzona na zamówienie, poprzez zastosowanie dowolnej kombinacji każdego z 3 rodzajów obudów, aż do systemu składającego się z 3 modułów. System został zaprojektowany tak, aby obudowy mogły być umieszczone jedna na drugiej (do trzech), lub zamontowane w standardowym, 19 calowej obudowie rack. Centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office - obudowa rack
Centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office - karta Karty w centrali telefonicznej Alcatel OmniPCX Office są wysoko modularne aby móc zaoferować rozwiązanie dokładnie takie jakie jest potrzebne. Dostępne są cztery rodzaje kart: Karty CPU, CPUe, CoCPU i CoCPU@ (w zależności od wymaganych usług), karty LAN (w celu utworzenia lub rozbudowy sieci LAN), karty linii miejskich (analogowe, ISDN), oraz karty linii wewnętrznych (dla aparatów analogowych i cyfrowych). Dostępne są też karty mieszane w celu zwiększenia modularności całego systemu w mniejszych instalacjach. Całe oprogramowanie obsługujące Internet, głos i transfer danych jest wbudowane w system. System kluczy software'owych pozwala na szybką i prostą implementację nowych usług lub zwiększenie liczby użytkowników
Centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office jako jeden system przeznaczony dla firm od 6 do 236 pracowników, zarządza Internetem, usługami głosowymi i przepływem danych. Centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office jest systemem typu "wszystko-w-jednym" i jako taki jest bardzo łatwy w użyciu, instalacji i utrzymaniu. Jest całkowicie prekonfigurowany i maksymalnie niezawodny. Wszystkie aplikacje są wbudowane w system: bezpieczny, współdzielony dostęp do Internetu, serwer e-mail, VoIP, infrastruktura i usługi LAN, CTI, zarządzanie rozmowami (wbudowany osobisty asystent i poczta głosowa, mobilność wewnątrz przedsiębiorstwa,...). W rezultacie system jest bardzo efektywny kosztowo. Centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office jest systemem modularnym. Otrzymacie Państwo system całkowicie skonfigurowany i wyposażony stosownie do Waszych potrzeb. I co ważniejsze, gotowy do rozbudowy w takim samym tempie, w jakim rosnąć będzie Wasze przedsiębiorstwo. Modularna architektura centrali telefonicznej Alcatel OmniPCX Office w połączeniu z koncepcją kluczy software'owych, pozwala na zaoferowanie najlepszych rozwiązań, bez względu na stopień rozwoju firmy. Bez względu na to, czy będziecie Państwo potrzebowali dodatkowej funkcji, nowych aparatów czy też będziecie chcieli zwiększyć pojemność całego systemu, centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office został zaprojektowany dla małych, którzy stają się dużymi. Centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office jest systemem otwartym. W urządzeniu tym zaadoptowano Linux, system operacyjny posiadający szerokie poparcie przemysłu komputerowego. Linux jest wydajnym, potężnym i stabilnym systemem operacyjnym kompatybilnym z wieloma aplikacjami i w szczególności usługami sieciowymi, zawierającym wszystkie standardowe protokoły (CSTA, TAPI, IP), co oznacza, że jest otwarty na szeroki wybór aplikacji stworzonych przez Alcatel i innych dostawców.

Współdzielony dostęp do internetu

Centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office pozwala kilku użytkownikom w sieci LAN na jednoczesny dostęp do Internetu przy wykorzystaniu pojedynczego konta u ISP. Centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office wspiera szeroki zakres interfejsów WAN, od 64kb/s ISDN do 2Mb/s z modemem ADSL lub linią dzierżawioną. Połączenie z Internetem może być ustanawiane na żądanie lub jako połączenie stałe. Centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office optymalizuje Państwa inwestycję współdzieląc zasoby WAN pomiędzy Internet, komunikację głosową oraz transfer danych.

Zabezpieczony dostęp do internetu

Centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office łączy kilka mechanizmów bezpieczeństwa. Jednym z nich jest wbudowany certyfikowany firewall chroniący informacje przedsiębiorstwa przed atakami z Internetu. Firewall ten został nagrodzony przez niezależną organizację zajmującą się testowaniem tego typu produktów - West Coast Labs Checkmark, co stanowi wystarczający wskaźnik jakości bezpieczeństwa w naszym rozwiązaniu.

Kontrolowany dostęp do sieci

Centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office posiada wbudowany serwer proxy pozwalający na kontrolę i ograniczenie korzystania z Internetu. Serwer proxy pozwala na zdefiniowanie praw dostępu do Internetu poszczególnych użytkowników, poszczególnych usług i aplikacji sieciowych. Wykorzystuje się tutaj takie mechanizmy jak: filtrowanie adresów URL przy pomocy białych i czarnych list czy też ograniczenie dostępu na podstawie zdefiniowanych zakresów czasowych. Co więcej, omawiany serwer dostarcza szczegółowych statystyk związanych z użyciem Internetu i innych aplikacji sieciowych.

Zoptymalizowany dostęp do Internetu

Zintegrowany serwer cache zwiększa wydajność pracy z Internetem poszczególnych pracowników poprzez przechowywanie na dedykowanym dysku ostatnio przeglądanych stron sieciowych lub ostatnio ściąganych plików FTP. Dzięki temu, kiedy kolejny użytkownik chce uzyskać dostęp do tych samych plików lub stron, są one dostępne w cache'u i nie muszą ponownie być ściągane z Internetu. Następuje znaczna redukcja kosztów komunikacyjnych oraz wzrost omfortu pracy z Internetem.

Zintegrowany serwer e-mail dla rozszerzonej komunikacji

Centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office przenosi Państwa firmę na wyższy poziom zdolności komunikacyjnych dzięki zintegrowanemu serwerowi e-mail. Serwer ten może spełniać funkcję ogólno firmowego serwera pocztowego bez potrzeby dokonywania jakichkolwiek dodatkowych inwestycji w sprzęt lub oprogramowanie. Każdy użytkownik może posiadać osobistą skrzynkę pocztową i adres e-mail. Wbudowany w centrali telefonicznej Alcatel OmniPCX Office serwer e-mail obsługuje standardowe protokoły pocztowe oraz większość oprogramowania klienckiego POP3/SMTP, Microsoft(R) Outlook, Microsoft Outlook Express czy też Lotus Notes. Centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office jest na tyle elastyczna, że może pracować w różnych architekturach, rozpoczynając od bycia prostą bramką e-mail jeśli w sieci LAN Państwa firmy znajduje się już serwer pocztowy a kończąc na pracy jako pełnoprawny serwer pocztowy obsługujący cały wewnętrzny i zewnętrzny ruch e-mail. Serwer e-mail w centrali telefonicznej Alcatel OmniPCX Office jest rozwiązaniem "plug & play". Jest prosty w konfiguracji i nie potrzebuje dodatkowego sprzętu. E-mail zwiększa produktywność Państwa firmy dzięki ulepszeniu komunikacji w firmie i poza nią.

Zunifikowana komunikacja

Co więcej, centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office jest idealnym systemem do zbudowania rozwiązania zunifikowanej komunikacji. Oferuje zintegrowaną pocztę głosową oraz aplikację pocztową, które mogą być połączone z usługami faksowymi likwidując konieczność uruchamiania oddzielnego serwera faksów. Każdy użytkownik może korzystać z usług zunifikowanej komunikacji pozwalających mu na zarządzanie pocztą głosową, e-mailami oraz faksami z pojedynczego interfejsu użytkownika.

Wirtualne sieci prywatne

Funkcja VPN w centrali telefonicznej Alcatel OmniPCX Office oferuje efektywne kosztowo i bezpieczne rozwiązanie umożliwiające zdalnym użytkownikom lub biurom na dostęp do zasobów Państwa firmy przy użyciu infrastruktury publicznej. Pozwala na zbudowanie zabezpieczonej sieci pomiędzy zdalnymi lokalizacjami i użytkownikami poprzez ekonomiczne połączenie internetowe. VPN zapewnia bezpieczeństwo połączenia tworząc autoryzowany i szyfrowany "tunel" pomiędzy dwoma hostami. VPN zapewnia efektywne kosztowo połączenie zdalne w sensie, nawiązania dwóch lokalnych połączeń po obu stronach tunelu. Centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office obsługuje 2 główne protokoły VPN: PPTP służący do nawiązania połączenia pomiędzy zdalnym użytkownikiem a siecią LAN, oraz IPSec do sieciowania LAN - LAN. Do góry
Copyright © 2004-2007 Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne DERCOM. Projekt strony MORTUMUS Marketing w wyszukiwarkach