Centrale telefoniczne, aparaty telefoniczne, okablowanie strukturalne (sieci strukturalne) - DERCOM, Warszawa Centrale telefoniczne, aparaty telefoniczne, okablowanie strukturalne (sieci strukturalne) - DERCOM, Warszawa
Aleja Komisji Edukacji Narodowej 86/38, 02-722 Warszawa

Centrala telefoniczna SOLO 5

Strona główna  Centrale telefoniczne / Terminale  Centrale telefoniczne PLATAN  Centrala telefoniczna SOLO 5
 
Centrala telefoniczna SOLO 5, to idealne rozwiązanie dla domków jednorodzinnych i małych firm. Funkcjonalność centrali telefonicznej oraz konkurencyjna cena czyni ją najbardziej atrakcyjną w grupie najmniejszych systemów abonenckich. Dodatkowym atutem jest estetyczna, niewielka obudowa wykonana z tworzywa ABS, dzięki której można z powodzeniem umieścić centralkę telefoniczną w eksponowanym miejscu biura lub mieszkania. Centrala telefoniczna jest dostępna w dwóch wersjach SOLO 5 (bez taryfikacji, uproszczone oprogramowanie) i SOLO 5T (z taryfikacją i programowaniem z komputera PC).

Konfiguracja

  • 1 analogowa linia miejska, 5 analogowych linii wewnętrznych
Centrala telefoniczna SOLO 5

Wyposażenie standardowe Centrali telefonicznej SOLO 5T

  • wybieranie tonowe i impulsowe na liniach miejskich i wewnętrznych
  • interfejs szeregowy RS 232 do podłączenia drukarki lub komputera,
  • rejestracja i taryfikacja połączeń - bufor 1660 rozmów
  • przełączanie linii miejskiej na numer wewnętrzny w przypadku awarii zasilania 220 V
  • program komputerowy DI 5 do konfigurowania centrali telefonicznej oraz obsługi taryfikacji rozmów
  • program komputerowy BilCent do taryfikacji i retaryfikacji, zgodnie ze zmieniającymi się ofertami operatorów telekomunikacyjnych
  • melodia dla połączenia oczekującego
  • sterowanie dzwonkiem w szkołach lub zakładach przemysłowych
  • podłączenie do systemu alarmowego
  • współpraca z bramofonem.
Ponadto centrala telefoniczna SOLO 5T posiada zegar czasu rzeczywistego umożliwiający realizację następujących funkcje: budzenie, zestawianie połączeń o określonych godzinach, automatyczne przełączanie trybu pracy dziennej nocnej, weekendowej.

Wyposażenie standardowe centrali telefonicznej SOLO 5

  • wybieranie tonowe i impulsowe na liniach miejskich i wewnętrznych
  • przełączanie linii miejskiej na numer wewnętrzny w przypadku awarii zasilania 220 V
  • możliwość wyboru jednego z siedmiu stałych wariantów zaprogramowania parametrów centrali telefonicznej
  • współpraca z bramofonem
  • ręczne załączanie trybu pracy dziennej, nocnej, weekendowej.

Wyposażenie dodatkowe

Zapowiedź słowna i funkcja DISA, moduł odbiornika teletaksy (16 kHz), automatyczny transfer faksu (wyłącznie SOLO 5T), Program Konsola (tylko SOLO 5T).

UWAGA!

Centrala telefoniczna SOLO 5 może być rozbudowana o taryfikację rozmów, współpracę z komputerem i zegar czasu rzeczywistego.

Programowanie

Centrala telefoniczna SOLO 5T jest programowana za pomocą programu komputerowego DI 5. Aplikacja umożliwia zarówno programowanie centrali telefonicznej, jak i obsługę taryfikacji połączeń (przeglądanie, wydruki). W przypadku centrali telefonicznej SOLO 5 należy wybrać za pomocą przełączników jeden z siedmiu wariantów oprogramowania.

Organizacja ruchu telefonicznego

W centrali telefonicznej można zastosować tryb pracy operatorskiej. W momencie kiedy przychodzi wywołanie z linii miejskiej, centrala telefoniczna zgłasza się zapowiedzią nagraną przez użytkownika albo melodią, jednocześnie kontynuując wywoływanie abonentów wewnętrznych. Innym rozwiązaniem jest włączenie funkcji DISA. DISA pozwala uzyskać bezpośrednie połączenie z numerem wewnętrznym. Aby zestawić połączenie należy w trakcie trwania zapowiedzi głosowej (lub do 5 sekund po jej zakończeniu) wybrać numer abonenta wewnętrznego.

Uwaga: Włączenie funkcji "pracy operatorskiej" wyklucza możliwość włączenia funkcji DISA i na odwrót.

Program Redukcji Kosztów

Centrala telefoniczna SOLO 5T posiada Program Redukcji Kosztów, który umożliwia indywidualne rozliczanie poszczególnych abonentów centrali, wydruk kosztów rozmów telefonicznych oraz restrykcje wybranych połączeń. W buforze centrali o pojemności około 1.600 rozmów przechowywane są informacje o numerze abonenta wywoływanego, czasie trwania połączenia oraz jego koszcie. Dodatkowo istnieje możliwość wprowadzenia restrykcji połączeń wychodzących.

Powiadomienie o alarmie

Centrala telefoniczna SOLO 5 jest przystosowana do współpracy z systemem alarmowym. W trybie programowanie można zaprogramować numery alarmowe, z którymi zostaną zestawione połączenia. W przypadku powiadomienia o alarmie centrala zestawi połączenie z określonymi abonentami.

Współpraca z urządzeniami zewnętrznymi

Centrala telefoniczna SOLO 5T może współpracować z komputerem PC, drukarką, systemem alarmowym, bramofonem. W przypadku centrali telefonicznej SOLO 5 istnieje możliwość podłączenia bramofonu. Do góry
Copyright © 2004-2007 Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne DERCOM. Projekt strony MORTUMUS Marketing w wyszukiwarkach