Centrale telefoniczne, aparaty telefoniczne, okablowanie strukturalne (sieci strukturalne) - DERCOM, Warszawa Centrale telefoniczne, aparaty telefoniczne, okablowanie strukturalne (sieci strukturalne) - DERCOM, Warszawa
Aleja Komisji Edukacji Narodowej 86/38, 02-722 Warszawa

System CRM Logic

Strona główna  System CRM Logic

CRM Logic - system CRM pracujący przez przeglądarkę www

System CRM Logic to autorski produkt klasy Customer Relationship Management, opracowany przez firmę BML Borowy Mucharski Sp. j. pozwalający na szybkie i sprawne zarządzanie sprawami klientów oraz zapewnienie pełnej kontroli nad wszystkimi aspektami współpracy z nimi: pozyskanie nowych klientów, obsługę istniejących, ujednolicenie wsparcia posprzedażowego oraz budowanie ich lojalności.

Dostępność różnorodnych modułów pozwala na sprawne wdrożnie systemu CRM Logic w każdej firmie, dostosowanie go do istniejących już metod pracy z klientami. Dzięki obsłudze procesów łatwo można zaimplementować nawet skomplikowane, rozgałęzione procesy opisujące pracę poszczególnych działów firmy i zwiększyć efektywność obsługi klientów.

System CRM Logic potrafi objść swym działaniem wszystkie działy firmy, przejmując kolejno etapy pracy z klientem: od działu handlowego - który wykorzystuje system do planowania i raportowania działań, sprzedaży usług czy towarów, poprzez dział obsługi klienta zajmujący się obsługą posprzedażną i serwisem, do działu call center zajmującego się badaniem satysfakcji klienta lub wyszukiwaniem jego nowych potrzeb, a także po sekretariat organizujący pracę firmy.

Karta Klienta pozwala w szybki i przejrzysty sposób przeglądać wszystkie informacje o kliencie, działaniach które zostały podjęte w stosunku do niego, oferowanych produktach i usługach, stanie jego płatności. Dzięki zebraniu wszystkich informacji w jednym miejscu skrócony zostaje czas obsługi klientów. Klient postrzega firmę jako profesjonalną organizację, pozwalającą na szybkie i sprawne załatwienie wszystkich spraw.

Łatwość administrowania i parametryzowania systemu pozwala bardzo szybko dostosowywać CRM Logic do zmieniających się potrzeb firmy, prowadzonych działań , oferowanych produktów i usług.

Praca przez przeglądarkę www zmniejsza wymagania sprzętowe i programowe dla komputerów klienckich, znacząco wpływając na zmniejszenie kosztu implementacji systemu w firmie. Brak konieczności instalowania programów na komputerach pracowników zwiększa bezawaryjność pracy systemu. Możliwa jest integracja systemu CRM Logic z innymi systemami działającymi w firmie, takimi jak systemy magazynowe, księgowe, ERP.


Technologia
System CRM Logic opiera się na najnowszych technologiach bazodanowych i programistycznych. Raz stworzona baza danych kompatybilnie pracuje ze wszystkimi modułami systemu. Jednocześnie należy podkreślić funkcjonalność systemu, ponieważ z każdego modułu można korzystać niezależnie. Istnieje również możliwość rozbudowy systemu CRM Logic w miarę rozwoju przedsiębiorstwa. W tak przygotowanym systemie z łatwością dostosowuje się poszczególne moduły do indywidualnych potrzeb i wymagań klienta.

Do góry

Dostępność modułów i wersji językowych

Dostępne moduły:
  • Klienci
  • Kalendarz
  • Obsługa Klienta
  • Kampanie sprzedażowe i marketingowe
  • Badania telemarketingowe
  • Archiwum
  • Telefony
  • Kontrakty
  • Przetargi
Dostępne wersje językowe:
  • Polska
  • Angielska
  • Węgierska
  • Słoweńska
  • Czeska
  • Słowacka

Do góry

Zalety systemu CRM Logic:

CRM Logic - podstawowe zalety systemu:
  • praca przez przeglądarkę www
  • modułowość programu, łatwa rozbudowa w zależności od potrzeb
  • jedna, wspólna baza danych
  • wysokie bezpieczeństwo danych
  • brak konieczności instalowania oprogramowania na komputerach klienckich
  • możliwość pracy na bezdyskowych terminalach
  • pełna konfiguracja parametrów systemu przez administratora
  • integracja pracy wielu działów firmy
  • określanie uprawnień dostępu do danych na poszczególnych użytkowników lub ich grup
  • ograniczenie kosztów związanych z utrzymaniem komputerów klienckich (uproszczone administrowanie)


CRM Logic - szczegółowe zalety systemu:
  • definiowanie struktury firmy i pracowników
  • przypisywanie użytkownikom uprawnień odczytu lub zapisu do poszczególnych kategorii działań
  • automatyczne powiadamianie emailem o oczekujących sprawach, dokumentach, spotkaniach
  • szybki wgląd w pracę oraz plany pracy pracowników
  • szybki wgląd w sprawy oczekujące na działanie ze strony zalogowanego użytkownika
  • zapisywanie najczęściej używanych kryteriów wyszukiwania w selekcje standardowe
  • dodawanie nowych klientów, przeglądanie informacji, wyszukiwanie, aktualizacja danych
  • zarządzanie sprawami zgłaszanymi przez klientów
  • zarządzanie procesami pozyskiwania nowych klientów
  • definiowanie grup docelowych klientów dla różnych działań
  • szybkie definiowanie dodatkowych pól opisujących klienta
  • przeglądanie całej historii klienta, niezależnie od zmiany siedziby lub miejsca prowadzenia działalności
  • karty z danymi (np. klienta, dokumentu, sprawy) wyświetlające wszystkie informacje, pogrupowane tematycznie w zakładki
  • definiowanie procesów opisujących pracę z klientem, obsługi zgłoszeń, obiegu dokumentów
  • graficzne i tekstowe odzwierciedlenie etapów pracy z klientem
  • modyfikacja danych z zachowaniem historii zmian
  • komentowanie wszystkich działań
  • rejestracja historii przebiegu działań
  • jednoczesna praca nad wieloma działaniami
  • wielopoziomowe zatwierdzanie spraw, kontaktów, umów
  • archiwizacja zeskanowanych dokumentów
  • wyszukiwanie wg wielu kryteriów
  • standardowe raporty wg różnych kryteriów
  • możliwość przygotowywania wszechstronnych analiz i zestawień danych z poszczególnych modułów system

Do góry

Podstawowe moduły systemu CRM Logic:

CRM Logic - moduł Klienci

To podstawowy moduł, zawierający bazę danych klientów, wykorzystywaną w pozostałych modułach. Umożliwia wygodne przechowywanie różnego rodzaju informacji o klientach (osoby, firmy) oraz ich późniejsze wyszukiwanie na podstawie różnych kryteriów.

Możliwości modułu:
  • dodawanie nowych klientów, przeglądanie informacji, wyszukiwanie, aktualizacja danych,
  • przypisanie dowolnej liczby adresów jednemu klientowi, rejestrowanie wielu miejsc pracy jednej osoby, bez konieczności tworzenia duplikatów osoby
  • przeglądanie całej historii, niezależnie od zmiany siedziby/ miejsca prowadzenia działalności,
  • przypisanie do konkretnego adresu wszystkich działań, związanych z danym klientem,
  • przechowywanie informacji o kliencie dzięki profilom (pola w pełni definiowalne przez użytkownika programu, pozwalające na zapisywanie różnego typu informacji: o wartościach obrotów, statusie klienta, zdolnościach zakupowych i kredytowych, poziomie miesięcznych zamówień lub zakresie świadczonych usług),
  • modyfikacja wartości w dowolnym momencie przy zachowaniu historii zmian,
  • definiowanie struktury działów firmy oraz przypisanie pracowników do poszczególnych działów z możliwością zachowania historii adresów dla firmy oraz jej oddziałów,
  • rejestracja nowego klienta, firmy lub pracownika jedynie przez wpisanie podstawowych danych w formularzu,
  • gwarancja poprawności i spójności zbierania danych w wyniku zaznaczenia obowiązkowych pól w formularzu.
  • wyszukiwanie klientów wg dowolnych kryteriów
  • możliwość zapisywania kryteriów wyszukiwania w postaci standardowych selekcji
  • możliwość ograniczenia widoczności klientów do wybranych terytoriów zdefiniowanych na podstawie kodów pocztowych
  • zakładki w karcie klienta zależne od zainstalowanych modułów
  • możliwość wystawienia faktury lub zgłoszenia sprawy bezpośrednio z karty klienta

CRM Logic - moduł Kalendarz

Pozwala na planowanie spotkań pracowników firmy z uwzględnieniem bazy klientów oraz zarządzania zasobami, potrzebnymi do przeprowadzenia spotkania (sale konferencyjne, projektory itp.). Do każdego ze spotkań może być przypisana dowolna liczba uczestników o różnym statusie.

Możliwości modułu:
  • Planowanie czasu pracy, rejestrowanie spotkań z klientami, dowolnych aktywności
  • wybór osób, uczestniczących w spotkaniu, i automatyczne sprawdzanie ich dostępności,
  • wysyłanie do zainteresowanych osób automatycznego e-maila z informacją o spotkaniu i prośbą o potwierdzenie uczestnictwa,
  • przypisanie uczestnikom roli w celu przygotowania przejrzystej agendy spotkania (prezentujący, tłumacz itp.),
  • dołączanie dowolnych plików do spotkania
  • zarządzanie zasobami firmy, potrzebnymi przy różnego rodzaju spotkaniach,
  • rezerwacja dowolnego zasobu do każdego spotkania po uprzednim sprawdzeniu przez system dostępności wymaganego zasobu,
  • wyświetlanie planu spotkań w różnych widokach (tydzień roboczy, miesiąc) dla danej osoby lub całej firmy,
  • integracja z modułem obsługa klienta
  • integracja z modułem sprzedaż, proste raportowanie bezpośredni z kalendarza
  • planowanie spotkań z klientami, możliwość ograniczenia listy klientów do własnego terytorium opartego na kodach pocztowych
  • pełna konfiguracja wszystkich parametrów (typy spotkań, zasoby, kategorie zasobów) przez użytkownika odpowiedzialnego za administrowanie systemu.

CRM Logic - moduł Obsługa Klienta

Moduł "Obsługa klienta" Służy do zarządzania sprawami klientów, przyjmowania i nadzorowania zgłoszeń. Dzięki przejrzystemu systemowi statusów oraz wykorzystaniu automatycznych e-maili pracownicy na bieżąco są informowani o kolejnych zadaniach.

Możliwości modułu:
  • umiejętne zarządzanie wszystkimi sprawami, dotyczącymi klientów, m.in.:
    • zgłoszenia telefoniczne do działu wsparcia technicznego,
    • zamówienia,
    • kwestie serwisowe,
  • rejestracja różnych informacji, związanych z prowadzoną sprawą, np. opisy, załączone dokumenty,
  • graficzne i tekstowe odzwierciedlenie etapu pracy nad daną sprawą za pomocą odpowiedniego koloru i opisu,
  • rejestracja historii przebiegu zadania,
  • definiowanie standardowej procedury obsługi zgłoszenia dla typowych spraw, praca w oparciu o procesy pozwalające na rozgałęznienia w strukturze na podstawie podejmowanych decyzji w trakcie procesu
  • automatyczne przesyłanie e-maili do osoby koordynującej daną sprawę w celu przyspieszenia pracy,
  • grupowanie typów spraw w kategorie z możliwością przypisania wybranym użytkownikom praw dostępu do danych kategorii w przypadku firm o wielu profilach działalności
  • zintegrowanie modułu wniosków z SLA (Service Level Agreement) w celu zapewnienia profesjonalnej obsługi klientów, zgodnie z ustalonymi standardami czasowymi,
  • przypisanie kosztów opracowywanej sprawy i późniejsze zafakturowanie klienta po wykonaniu zadania lub zbiorczo za określony czas
  • możliwość przypisania użytkownikom uprawnień do odczytu lub zapisu do wybranych kategorii zgłoszeń.
  • przechowywanie następujących informacji, dotyczących danego wniosku:
    • data zgłoszenia,
    • data realizacji,
    • kategoria i typ wniosku,
    • osoba przyjmująca zgłoszenie,
    • załączona dowolna liczba plików
    • zmiany statusów zgłoszenia.

CRM Logic - moduł Kampanie sprzedażowe

Moduł pozwala na efektywne prowadzenie sprzedaży produktów lub usług. Pracuje w oparciu o typowy lejek sprzedaży, integrując pracę wielu działów zaangażowanych w proces sprzedaży, takich jak dział handlowy, telemarketing, czy obsługa klienta. Pozwala na szybki wgląd w prowadzone kampanie sprzedażowe, przeglądanie informacji na wielu poziomach szczegółowości. Przyśpiesza i ułatwia zadania związane z pozyskiwaniem nowych klientów dzięki możliwości zdefiniowania standardowej ścieżki pozyskiwania klienta.

Możliwości modułu:
  • prowadzenie wielu jednoczesnych kampanii sprzedażowych różnych produktów
  • integracja pracy wielu działów firmy
  • tworzenie wielu kampanii dla danego produktu
  • definiowanie uprawnień oraz roli pracowników do poszczególnych kampanii
  • definiowanie grup docelowych dla poszczególnych kampanii
  • definiowanie ścieżki postępowania przy pozyskaniu klienta
  • określanie statusów dla poszczególnych klientów dołączonych do kampanii
  • automatyczne powiadamianie mailem osób które jako kolejne powinny zająć się klientem
  • rejestrowanie różnych typów raportów z kontaktów z klientem
  • definiowanie scenariuszy raportów
  • dołączanie dokumentów do kampanii (np założenia kampanii, procedury postępowania z klientami, opisy produktów)
  • dołączanie dokumentów do uczestników kampanii (oferty, pisma)
  • rejestrowanie kosztów związanych z pozyskaniem klienta
  • karta kampanii grupująca wszystkie informacje o prowadzonych działaniach
    • podsumowanie ilości klientów z poszczególnymi statusami
    • ilości przeprowadzonych rozmów, wizyt
    • koszty kampanii
    • podsumowania oraz możliwości wejścia w szczegóły
  • definiowanie zadań związanych z kampaniami
  • przypisywanie zadań do pracownika lub grupy pracowników
  • integracja z modułem kalendarza

Do góry
Copyright © 2004-2007 Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne DERCOM. Projekt strony MORTUMUS Marketing w wyszukiwarkach