CRM Logic - system CRM pracujący przez przeglądarkę www
System CRM Logic to autorski produkt klasy Customer Relationship Management, opracowany przez firmę BML Borowy Mucharski Sp. j. pozwalający na szybkie i sprawne zarządzanie sprawami klientów oraz zapewnienie pełnej kontroli nad wszystkimi aspektami współpracy z nimi: pozyskanie nowych klientów, obsługę istniejących, ujednolicenie wsparcia posprzedażowego oraz budowanie ich lojalności.
Dostępność różnorodnych modułów pozwala na sprawne wdrożnie systemu CRM Logic w każdej firmie, dostosowanie go do istniejących już metod pracy z klientami. Dzięki obsłudze procesów łatwo można zaimplementować nawet skomplikowane, rozgałęzione procesy opisujące pracę poszczególnych działów firmy i zwiększyć efektywność obsługi klientów.
System CRM Logic potrafi objść swym działaniem wszystkie działy firmy, przejmując kolejno etapy pracy z klientem: od działu handlowego - który wykorzystuje system do planowania i raportowania działań, sprzedaży usług czy towarów, poprzez dział obsługi klienta zajmujący się obsługą posprzedażną i serwisem, do działu call center zajmującego się badaniem satysfakcji klienta lub wyszukiwaniem jego nowych potrzeb, a także po sekretariat organizujący pracę firmy.
Karta Klienta pozwala w szybki i przejrzysty sposób przeglądać wszystkie informacje o kliencie, działaniach które zostały podjęte w stosunku do niego, oferowanych produktach i usługach, stanie jego płatności. Dzięki zebraniu wszystkich informacji w jednym miejscu skrócony zostaje czas obsługi klientów. Klient postrzega firmę jako profesjonalną organizację, pozwalającą na szybkie i sprawne załatwienie wszystkich spraw.
Łatwość administrowania i parametryzowania systemu pozwala bardzo szybko dostosowywać CRM Logic do zmieniających się potrzeb firmy, prowadzonych działań , oferowanych produktów i usług.
Praca przez przeglądarkę www zmniejsza wymagania sprzętowe i programowe dla komputerów klienckich, znacząco wpływając na zmniejszenie kosztu implementacji systemu w firmie. Brak konieczności instalowania programów na komputerach pracowników zwiększa bezawaryjność pracy systemu. Możliwa jest integracja systemu CRM Logic z innymi systemami działającymi w firmie, takimi jak systemy magazynowe, księgowe, ERP.
Technologia
System CRM Logic opiera się na najnowszych technologiach bazodanowych i programistycznych. Raz stworzona baza danych kompatybilnie pracuje ze wszystkimi modułami systemu. Jednocześnie należy podkreślić funkcjonalność systemu, ponieważ z każdego modułu można korzystać niezależnie. Istnieje również możliwość rozbudowy systemu CRM Logic w miarę rozwoju przedsiębiorstwa. W tak przygotowanym systemie z łatwością dostosowuje się poszczególne moduły do indywidualnych potrzeb i wymagań klienta.
Dostępność modułów i wersji językowych
Dostępne moduły:
- Klienci
- Kalendarz
- Obsługa Klienta
- Kampanie sprzedażowe i marketingowe
- Badania telemarketingowe
- Archiwum
- Telefony
- Kontrakty
- Przetargi
Dostępne wersje językowe:
- Polska
- Angielska
- Węgierska
- Słoweńska
- Czeska
- Słowacka
Zalety systemu CRM Logic:
CRM Logic - podstawowe zalety systemu:
- praca przez przeglądarkę www
- modułowość programu, łatwa rozbudowa w zależności od potrzeb
- jedna, wspólna baza danych
- wysokie bezpieczeństwo danych
- brak konieczności instalowania oprogramowania na komputerach klienckich
- możliwość pracy na bezdyskowych terminalach
- pełna konfiguracja parametrów systemu przez administratora
- integracja pracy wielu działów firmy
- określanie uprawnień dostępu do danych na poszczególnych użytkowników lub ich grup
- ograniczenie kosztów związanych z utrzymaniem komputerów klienckich (uproszczone administrowanie)
CRM Logic - szczegółowe zalety systemu:
- definiowanie struktury firmy i pracowników
- przypisywanie użytkownikom uprawnień odczytu lub zapisu do poszczególnych kategorii działań
- automatyczne powiadamianie emailem o oczekujących sprawach, dokumentach, spotkaniach
- szybki wgląd w pracę oraz plany pracy pracowników
- szybki wgląd w sprawy oczekujące na działanie ze strony zalogowanego użytkownika
- zapisywanie najczęściej używanych kryteriów wyszukiwania w selekcje standardowe
- dodawanie nowych klientów, przeglądanie informacji, wyszukiwanie, aktualizacja danych
- zarządzanie sprawami zgłaszanymi przez klientów
- zarządzanie procesami pozyskiwania nowych klientów
- definiowanie grup docelowych klientów dla różnych działań
- szybkie definiowanie dodatkowych pól opisujących klienta
- przeglądanie całej historii klienta, niezależnie od zmiany siedziby lub miejsca prowadzenia działalności
- karty z danymi (np. klienta, dokumentu, sprawy) wyświetlające wszystkie informacje, pogrupowane tematycznie w zakładki
- definiowanie procesów opisujących pracę z klientem, obsługi zgłoszeń, obiegu dokumentów
- graficzne i tekstowe odzwierciedlenie etapów pracy z klientem
- modyfikacja danych z zachowaniem historii zmian
- komentowanie wszystkich działań
- rejestracja historii przebiegu działań
- jednoczesna praca nad wieloma działaniami
- wielopoziomowe zatwierdzanie spraw, kontaktów, umów
- archiwizacja zeskanowanych dokumentów
- wyszukiwanie wg wielu kryteriów
- standardowe raporty wg różnych kryteriów
- możliwość przygotowywania wszechstronnych analiz i zestawień danych z poszczególnych modułów system
Podstawowe moduły systemu CRM Logic:
CRM Logic - moduł KlienciTo podstawowy moduł, zawierający bazę danych klientów, wykorzystywaną w pozostałych modułach. Umożliwia wygodne przechowywanie różnego rodzaju informacji o klientach (osoby, firmy) oraz ich późniejsze wyszukiwanie na podstawie różnych kryteriów.
Możliwości modułu:
- dodawanie nowych klientów, przeglądanie informacji, wyszukiwanie, aktualizacja danych,
- przypisanie dowolnej liczby adresów jednemu klientowi, rejestrowanie wielu miejsc pracy jednej osoby, bez konieczności tworzenia duplikatów osoby
- przeglądanie całej historii, niezależnie od zmiany siedziby/ miejsca prowadzenia działalności,
- przypisanie do konkretnego adresu wszystkich działań, związanych z danym klientem,
- przechowywanie informacji o kliencie dzięki profilom (pola w pełni definiowalne przez użytkownika programu, pozwalające na zapisywanie różnego typu informacji: o wartościach obrotów, statusie klienta, zdolnościach zakupowych i kredytowych, poziomie miesięcznych zamówień lub zakresie świadczonych usług),
- modyfikacja wartości w dowolnym momencie przy zachowaniu historii zmian,
- definiowanie struktury działów firmy oraz przypisanie pracowników do poszczególnych działów z możliwością zachowania historii adresów dla firmy oraz jej oddziałów,
- rejestracja nowego klienta, firmy lub pracownika jedynie przez wpisanie podstawowych danych w formularzu,
- gwarancja poprawności i spójności zbierania danych w wyniku zaznaczenia obowiązkowych pól w formularzu.
- wyszukiwanie klientów wg dowolnych kryteriów
- możliwość zapisywania kryteriów wyszukiwania w postaci standardowych selekcji
- możliwość ograniczenia widoczności klientów do wybranych terytoriów zdefiniowanych na podstawie kodów pocztowych
- zakładki w karcie klienta zależne od zainstalowanych modułów
- możliwość wystawienia faktury lub zgłoszenia sprawy bezpośrednio z karty klienta
CRM Logic - moduł KalendarzPozwala na planowanie spotkań pracowników firmy z uwzględnieniem bazy klientów oraz zarządzania zasobami, potrzebnymi do przeprowadzenia spotkania (sale konferencyjne, projektory itp.). Do każdego ze spotkań może być przypisana dowolna liczba uczestników o różnym statusie.
Możliwości modułu:
- Planowanie czasu pracy, rejestrowanie spotkań z klientami, dowolnych aktywności
- wybór osób, uczestniczących w spotkaniu, i automatyczne sprawdzanie ich dostępności,
- wysyłanie do zainteresowanych osób automatycznego e-maila z informacją o spotkaniu i prośbą o potwierdzenie uczestnictwa,
- przypisanie uczestnikom roli w celu przygotowania przejrzystej agendy spotkania (prezentujący, tłumacz itp.),
- dołączanie dowolnych plików do spotkania
- zarządzanie zasobami firmy, potrzebnymi przy różnego rodzaju spotkaniach,
- rezerwacja dowolnego zasobu do każdego spotkania po uprzednim sprawdzeniu przez system dostępności wymaganego zasobu,
- wyświetlanie planu spotkań w różnych widokach (tydzień roboczy, miesiąc) dla danej osoby lub całej firmy,
- integracja z modułem obsługa klienta
- integracja z modułem sprzedaż, proste raportowanie bezpośredni z kalendarza
- planowanie spotkań z klientami, możliwość ograniczenia listy klientów do własnego terytorium opartego na kodach pocztowych
- pełna konfiguracja wszystkich parametrów (typy spotkań, zasoby, kategorie zasobów) przez użytkownika odpowiedzialnego za administrowanie systemu.
CRM Logic - moduł Obsługa KlientaModuł "Obsługa klienta" Służy do zarządzania sprawami klientów, przyjmowania i nadzorowania zgłoszeń. Dzięki przejrzystemu systemowi statusów oraz wykorzystaniu automatycznych e-maili pracownicy na bieżąco są informowani o kolejnych zadaniach.
Możliwości modułu:
- umiejętne zarządzanie wszystkimi sprawami, dotyczącymi klientów, m.in.:
- zgłoszenia telefoniczne do działu wsparcia technicznego,
- zamówienia,
- kwestie serwisowe,
- rejestracja różnych informacji, związanych z prowadzoną sprawą, np. opisy, załączone dokumenty,
- graficzne i tekstowe odzwierciedlenie etapu pracy nad daną sprawą za pomocą odpowiedniego koloru i opisu,
- rejestracja historii przebiegu zadania,
- definiowanie standardowej procedury obsługi zgłoszenia dla typowych spraw, praca w oparciu o procesy pozwalające na rozgałęznienia w strukturze na podstawie podejmowanych decyzji w trakcie procesu
- automatyczne przesyłanie e-maili do osoby koordynującej daną sprawę w celu przyspieszenia pracy,
- grupowanie typów spraw w kategorie z możliwością przypisania wybranym użytkownikom praw dostępu do danych kategorii w przypadku firm o wielu profilach działalności
- zintegrowanie modułu wniosków z SLA (Service Level Agreement) w celu zapewnienia profesjonalnej obsługi klientów, zgodnie z ustalonymi standardami czasowymi,
- przypisanie kosztów opracowywanej sprawy i późniejsze zafakturowanie klienta po wykonaniu zadania lub zbiorczo za określony czas
- możliwość przypisania użytkownikom uprawnień do odczytu lub zapisu do wybranych kategorii zgłoszeń.
- przechowywanie następujących informacji, dotyczących danego wniosku:
- data zgłoszenia,
- data realizacji,
- kategoria i typ wniosku,
- osoba przyjmująca zgłoszenie,
- załączona dowolna liczba plików
- zmiany statusów zgłoszenia.
CRM Logic - moduł Kampanie sprzedażoweModuł pozwala na efektywne prowadzenie sprzedaży produktów lub usług. Pracuje w oparciu o typowy lejek sprzedaży, integrując pracę wielu działów zaangażowanych w proces sprzedaży, takich jak dział handlowy, telemarketing, czy obsługa klienta. Pozwala na szybki wgląd w prowadzone kampanie sprzedażowe, przeglądanie informacji na wielu poziomach szczegółowości. Przyśpiesza i ułatwia zadania związane z pozyskiwaniem nowych klientów dzięki możliwości zdefiniowania standardowej ścieżki pozyskiwania klienta.
Możliwości modułu:
- prowadzenie wielu jednoczesnych kampanii sprzedażowych różnych produktów
- integracja pracy wielu działów firmy
- tworzenie wielu kampanii dla danego produktu
- definiowanie uprawnień oraz roli pracowników do poszczególnych kampanii
- definiowanie grup docelowych dla poszczególnych kampanii
- definiowanie ścieżki postępowania przy pozyskaniu klienta
- określanie statusów dla poszczególnych klientów dołączonych do kampanii
- automatyczne powiadamianie mailem osób które jako kolejne powinny zająć się klientem
- rejestrowanie różnych typów raportów z kontaktów z klientem
- definiowanie scenariuszy raportów
- dołączanie dokumentów do kampanii (np założenia kampanii, procedury postępowania z klientami, opisy produktów)
- dołączanie dokumentów do uczestników kampanii (oferty, pisma)
- rejestrowanie kosztów związanych z pozyskaniem klienta
- karta kampanii grupująca wszystkie informacje o prowadzonych działaniach
- podsumowanie ilości klientów z poszczególnymi statusami
- ilości przeprowadzonych rozmów, wizyt
- koszty kampanii
- podsumowania oraz możliwości wejścia w szczegóły
- definiowanie zadań związanych z kampaniami
- przypisywanie zadań do pracownika lub grupy pracowników
- integracja z modułem kalendarza
|