Rodzina centrali telefonicznych Avaya IP Office została specjalnie zaprojektowana, aby dostarczać rozwiązania dla złożonych projektów telekomunikacyjnych w obszarach małej i średniej przedsiębiorczości z w miarę prostymi, aczkolwiek mocnymi narzędziami do ich realizacji.
Centrala telefoniczna Avaya IP Office oferuje pełną funkcjonalność głosową z jednakowym potencjałem zarówno na rynku telefonii tradycyjnej jak i konwergentnej. Dostarcza jednocześnie rozwiązania w obszarze transmisji danych - również w sieciach rozległych - wraz z niezbędnymi dla klientów aplikacjami.
Centrala telefoniczna Avaya IP Office jest rozwiązaniem typu "wszystko w jednym" za przystępną cenę.
Nie potrzeba kilku różnych sieci, aby móc zaspokoić wiele różnorodnych potrzeb telekomunikacyjnych.
Jeżeli zaczynamy od telefonii standardowej i ewoluujemy w kierunku konwergencji głosu i danych, oferując swoim klientom jakość usług centrum kontaktowego, lub też chcemy połączyć kilka lokalizacji w sieć IP - to Avaya IP Office służy takim rozwiązaniem.
Platforma IP i nasze niewątpliwe przewodnictwo w dziedzinie telefonii IP tworzą wspólnie wszechstronny i mocny kręgosłup dla komunikacji w biznesie.
Centrala telefoniczna Avaya IP Office jest dostępna na czterech różnych platformach wraz z modułami rozszerzeń dla linii wewnętrznych i łączy (trunków). Moduły bazowe to: IP401, IP403, IP406 i IP412. Moduł IP401 jest przeznaczony dla obszarów małej przedsiębiorczości, natomiast moduły IP403, IP406 i IP412 są przeznaczone dla przedsiębiorstw średniej wielkości. Każdy moduł bazowy przed dostarczeniem do klienta jest wstępnie konfigurowany w zakresie odpowiedniej dla siebie ilości numerów wewnętrznych (2-256) i trunków (do 120). |