|
W
czasach, kiedy sieci LAN (Local Area Network) są niezbędnym elementem
przedsiębiorstwa, pomagającym dzielić się informacjami i urządzeniami
biurowymi, pozwalającym na pracę grupową, dostęp do Internetu czy VoIP,
zintegrowane w centrali telefonicznej Alcatel OmniPCX Office
switch-e LAN stanowią doskonały wybór dla małych i średnich
przedsiębiorstw. Zaimplementowana w nich technologia fast Ethernet
znacząco zwiększa wydajność sieci LAN, pozwalając pracownikom na
przesyłanie dużych plików, bezproblemowy dostęp do baz danych i
aplikacji multimedialnych. |
|
Zintegrowane rozwiązanie LAN
Zintegrowana w centrali telefonicznej Alcatel OmniPCX Office
karta LAN oferuje przełączanie w technologii fast Ethernet.
Przepustowość portów wynosząca do 100 Mb/s pozwala na przesyłanie
dużych plików, bezproblemowy dostęp do baz danych i aplikacji
multimedialnych. Dzięki funkcji "auto-sensing" detekcja szybkości
przyłączonego urządzenia (10Mb/s / 100Mb/s) odbywa się automatycznie,
bez potrzeby przeprowadzania dodatkowych czynności konfiguracyjnych.
Zintegrowany w centrali telefonicznej Alcatel OmniPCX Office
LAN jest modularny i oferuje efektywne kosztowo rozwiązanie od 8 do 84
porów. Karty LAN posiadają porty up-link, pozwalające na dalszą
rozbudowę sieci poprzez dodanie kolejnych switch-y lub wykorzystanie
istniejących.
Usługi LAN
Centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office
posiada wbudowany serwer DHCP automatycznie i dynamicznie przypisujący
adresy IP urządzeniom w sieci LAN. Pozwala to na łatwą instalację
urządzeń IP w sieci LAN bez potrzeby przeprowadzania dodatkowych
czynności konfiguracyjnych.
Internet
Centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office
czyni Internet prostym integrując w jednym systemie wszystkie
komponenty niezbędne do profesjonalnej pracy w sieci. Centrala
telefoniczna Alcatel OmniPCX Office jest rozwiązaniem typu
"wszystko-w-jednym" pozwalającym na bezpieczny, współdzielony dostęp do
Internetu, posiadającym wbudowany serwer e-mail oraz aplikacje
bezpieczeństwa, kontroli i zdalnego dostępu. Łatwa w zarządzaniu
centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office jest idealnym rozwiązaniem dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Architektura modułowa
Centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office
umożliwia wdrożenie e-komunikacji - Internet, głos i transfer danych -
w małych i średnich przedsiębiorstwach. Centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office
jest modularnym rozwiązaniem typu "wszystko-w-jednym" łatwym w zakupie,
łatwym w utrzymaniu i rozbudowie. Posiada prostą, ale potężną
architekturę składającą się z modułów rack, kart i kluczy
software'owych. W celu dokładnego dopasowania do rozmiarów
przedsiębiorstwa, centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office
istnieje w 3 rozmiarach obudów (rack 1, 2 & 3), współdzieląc
pojedyncze oprogramowanie. Aby dokładnie dopasować się do potrzeb firmy
pojemność systemu może zostać rozszerzona na zamówienie, poprzez
zastosowanie dowolnej kombinacji każdego z 3 rodzajów obudów, aż do systemu składającego się z 3 modułów.
System został zaprojektowany tak, aby obudowy mogły być umieszczone
jedna na drugiej (do trzech), lub zamontowane w standardowym, 19
calowej obudowie rack. |
|
|
Karty w centrali telefonicznej Alcatel OmniPCX Office są wysoko modularne aby móc zaoferować rozwiązanie dokładnie takie jakie jest potrzebne. Dostępne są cztery rodzaje kart: Karty CPU, CPUe, CoCPU i CoCPU@ (w zależności od wymaganych usług), karty LAN (w celu utworzenia lub rozbudowy sieci LAN), karty linii miejskich (analogowe, ISDN), oraz karty linii wewnętrznych
(dla aparatów analogowych i cyfrowych). Dostępne są też karty mieszane
w celu zwiększenia modularności całego systemu w mniejszych
instalacjach. Całe oprogramowanie obsługujące Internet, głos i transfer
danych jest wbudowane w system. System kluczy software'owych pozwala na
szybką i prostą implementację nowych usług lub zwiększenie liczby
użytkowników |
Centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office jako jeden system przeznaczony dla firm od 6 do 236 pracowników, zarządza Internetem, usługami głosowymi i przepływem danych. Centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office
jest systemem typu "wszystko-w-jednym" i jako taki jest bardzo łatwy w
użyciu, instalacji i utrzymaniu. Jest całkowicie prekonfigurowany i
maksymalnie niezawodny. Wszystkie aplikacje są wbudowane w system:
bezpieczny, współdzielony dostęp do Internetu, serwer e-mail, VoIP,
infrastruktura i usługi LAN, CTI, zarządzanie rozmowami (wbudowany
osobisty asystent i poczta głosowa, mobilność wewnątrz
przedsiębiorstwa,...). W rezultacie system jest bardzo efektywny
kosztowo. Centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office jest systemem modularnym. Otrzymacie Państwo system całkowicie skonfigurowany i wyposażony stosownie do Waszych potrzeb. I co ważniejsze, gotowy do rozbudowy w takim samym tempie, w jakim rosnąć będzie Wasze przedsiębiorstwo. Modularna architektura centrali telefonicznej Alcatel OmniPCX Office
w połączeniu z koncepcją kluczy software'owych, pozwala na zaoferowanie
najlepszych rozwiązań, bez względu na stopień rozwoju firmy. Bez
względu na to, czy będziecie Państwo potrzebowali dodatkowej funkcji,
nowych aparatów czy też będziecie chcieli zwiększyć pojemność całego
systemu, centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office został zaprojektowany dla małych, którzy stają się dużymi. Centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office jest systemem otwartym. W urządzeniu tym zaadoptowano Linux,
system operacyjny posiadający szerokie poparcie przemysłu
komputerowego. Linux jest wydajnym, potężnym i stabilnym systemem
operacyjnym kompatybilnym z wieloma aplikacjami i w szczególności
usługami sieciowymi, zawierającym wszystkie standardowe protokoły (CSTA, TAPI, IP), co oznacza, że jest otwarty na szeroki wybór aplikacji stworzonych przez Alcatel i innych dostawców.
Współdzielony dostęp do internetu
Centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office
pozwala kilku użytkownikom w sieci LAN na jednoczesny dostęp do
Internetu przy wykorzystaniu pojedynczego konta u ISP. Centrala
telefoniczna Alcatel OmniPCX Office wspiera szeroki zakres
interfejsów WAN, od 64kb/s ISDN do 2Mb/s z modemem ADSL lub linią
dzierżawioną. Połączenie z Internetem może być ustanawiane na żądanie
lub jako połączenie stałe. Centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office optymalizuje Państwa inwestycję współdzieląc zasoby WAN pomiędzy Internet, komunikację głosową oraz transfer danych.
Zabezpieczony dostęp do internetu
Centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office łączy kilka mechanizmów bezpieczeństwa. Jednym z nich jest wbudowany certyfikowany firewall chroniący
informacje przedsiębiorstwa przed atakami z Internetu. Firewall ten
został nagrodzony przez niezależną organizację zajmującą się
testowaniem tego typu produktów - West Coast Labs Checkmark, co stanowi
wystarczający wskaźnik jakości bezpieczeństwa w naszym rozwiązaniu.
Kontrolowany dostęp do sieci
Centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office posiada wbudowany serwer proxy
pozwalający na kontrolę i ograniczenie korzystania z Internetu. Serwer
proxy pozwala na zdefiniowanie praw dostępu do Internetu poszczególnych
użytkowników, poszczególnych usług i aplikacji sieciowych. Wykorzystuje
się tutaj takie mechanizmy jak: filtrowanie adresów URL przy pomocy
białych i czarnych list czy też ograniczenie dostępu na podstawie
zdefiniowanych zakresów czasowych. Co więcej, omawiany serwer dostarcza
szczegółowych statystyk związanych z użyciem Internetu i innych
aplikacji sieciowych.
Zoptymalizowany dostęp do InternetuZintegrowany serwer cache
zwiększa wydajność pracy z Internetem poszczególnych pracowników
poprzez przechowywanie na dedykowanym dysku ostatnio przeglądanych
stron sieciowych lub ostatnio ściąganych plików FTP. Dzięki temu, kiedy
kolejny użytkownik chce uzyskać dostęp do tych samych plików lub stron,
są one dostępne w cache'u i nie muszą ponownie być ściągane z
Internetu. Następuje znaczna redukcja kosztów komunikacyjnych oraz
wzrost omfortu pracy z Internetem.
Zintegrowany serwer e-mail dla rozszerzonej komunikacji
Centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office
przenosi Państwa firmę na wyższy poziom zdolności komunikacyjnych
dzięki zintegrowanemu serwerowi e-mail. Serwer ten może spełniać
funkcję ogólno firmowego serwera pocztowego bez potrzeby dokonywania
jakichkolwiek dodatkowych inwestycji w sprzęt lub oprogramowanie. Każdy
użytkownik może posiadać osobistą skrzynkę pocztową i adres e-mail.
Wbudowany w centrali telefonicznej Alcatel OmniPCX Office
serwer e-mail obsługuje standardowe protokoły pocztowe oraz większość
oprogramowania klienckiego POP3/SMTP, Microsoft(R) Outlook, Microsoft
Outlook Express czy też Lotus Notes. Centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office
jest na tyle elastyczna, że może pracować w różnych architekturach,
rozpoczynając od bycia prostą bramką e-mail jeśli w sieci LAN Państwa
firmy znajduje się już serwer pocztowy a kończąc na pracy jako
pełnoprawny serwer pocztowy obsługujący cały wewnętrzny i zewnętrzny
ruch e-mail. Serwer e-mail w centrali telefonicznej Alcatel OmniPCX Office
jest rozwiązaniem "plug & play". Jest prosty w konfiguracji i nie
potrzebuje dodatkowego sprzętu. E-mail zwiększa produktywność Państwa
firmy dzięki ulepszeniu komunikacji w firmie i poza nią.
Zunifikowana komunikacja
Co więcej, centrala telefoniczna Alcatel OmniPCX Office
jest idealnym systemem do zbudowania rozwiązania zunifikowanej
komunikacji. Oferuje zintegrowaną pocztę głosową oraz aplikację
pocztową, które mogą być połączone z usługami faksowymi likwidując
konieczność uruchamiania oddzielnego serwera faksów. Każdy użytkownik
może korzystać z usług zunifikowanej komunikacji pozwalających mu na
zarządzanie pocztą głosową, e-mailami oraz faksami z pojedynczego
interfejsu użytkownika.
Wirtualne sieci prywatne
Funkcja VPN w centrali telefonicznej Alcatel OmniPCX Office
oferuje efektywne kosztowo i bezpieczne rozwiązanie umożliwiające
zdalnym użytkownikom lub biurom na dostęp do zasobów Państwa firmy przy
użyciu infrastruktury publicznej. Pozwala na zbudowanie zabezpieczonej
sieci pomiędzy zdalnymi lokalizacjami i użytkownikami poprzez
ekonomiczne połączenie internetowe. VPN zapewnia bezpieczeństwo
połączenia tworząc autoryzowany i szyfrowany "tunel" pomiędzy dwoma
hostami. VPN zapewnia efektywne kosztowo połączenie zdalne w sensie,
nawiązania dwóch lokalnych połączeń po obu stronach tunelu. Centrala
telefoniczna Alcatel OmniPCX Office obsługuje 2 główne
protokoły VPN: PPTP służący do nawiązania połączenia pomiędzy zdalnym
użytkownikiem a siecią LAN, oraz IPSec do sieciowania LAN - LAN.
|
|