Centrale telefoniczne, aparaty telefoniczne, okablowanie strukturalne (sieci strukturalne) - DERCOM, Warszawa
Aleja Komisji Edukacji Narodowej 86/38, 02-722 Warszawa

Centrala telefoniczna SIGMA

Strona główna  Centrale telefoniczne / Terminale  Centrale telefoniczne PLATAN  Centrala telefoniczna SIGMA
 
Centrala telefoniczna SIGMA jest nowoczesną cyfrową centralą telefoniczną przeznaczoną dla małych i średnich przedsiębiorstw (MSP), zainteresowanych zaawansowanymi systemami telekomunikacyjnymi, wykorzystującymi korzyści płynące z integracji z sieciami komputerowymi i dodatkowym oprogramowaniem.

Centrala telefoniczna SIGMA to nazwa handlowa centrali, która w fazie projektowej znana była jako EXTREME.

Konfiguracja

wyposażenia miejskie:
  • do 12 linii analogowych
  • do 16 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
  • wyposażenie ISDN PRA (30B+D)**
wyposażenia wewnętrzne:
  • do 44 linii analogowych
  • do 16 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
  • do 8 portów dla aparatów systemowych i/lub konsol
* uniwersalne łącze ISDN (2B+D) może być skonfigurowane jako port miejski lub wewnętrzny (port wewnętrzny ISDN w przygotowaniu)
** w przygotowaniu

Integracja z siecią LAN i okablowaniem strukturalnym

  • współpraca z oprogramowaniem CTI
  • otwarte protokoły programowe do współpracy z innymi systemami CTI, oprogramowaniem call-center oraz hotelowym
  • zarządzanie przez TCP/IP, programowy modem, USB, RS-232
  • możliwość zabudowy w szafie 19" (wersja RACK)

Inteligentna dystrybucja połączeń

  • INFOLINIE - system 16-poziomowego menu głosowego
  • grupy agentów obsługujących ruch przychodzący wg zadanych kryteriów (równomierna dystrybucja ruchu - UCD, połączenia wg specjalizacji na podstawie zidentyfikowanego numeru - ACD)
  • pełna identyfikacja numerów CLIP na portach cyfrowych, systemowych i analogowych

Serce inteligentnego budynku

  • funkcje centrali alarmowej, rejestrującej zdarzenia alarmowe i powiadamiającej o alarmie
  • sterowanie urządzaniami zewnętrznymi typu oświetlenie, bramy wjazdowe - przez telefon lub zegarowo

System redukcji kosztów

  • rejestracja połączeń wychodzących na indywidualnych kontach (do 128 użytkowników centrali)
  • optymalizacja czasu pracy dzięki rejestracji połączeń wewnętrznych i przychodzących oraz inteligentnej dystrybucji ruchu
  • zaawansowana taryfikacja oparta na programie BilCent
  • kierowanie ruchu do sieci różnych operatorów - wybór najtańszej drogi połączeniowej LCRtracji połączeń wewnętrznych i przychodzących oraz inteligentnej dystrybucji ruchu
  • zaawansowana taryfikacja oparta na programie BilCent
  • kierowanie ruchu do sieci różnych operatorów - wybór najtańszej drogi połączeniowej LCR
Do góry
Copyright © 2004-2007 Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne DERCOM. Projekt strony MORTUMUS Marketing w wyszukiwarkach