Centrale telefoniczne, aparaty telefoniczne, okablowanie strukturalne (sieci strukturalne) - DERCOM, Warszawa
Aleja Komisji Edukacji Narodowej 86/38, 02-722 Warszawa

Centrala telefoniczna PROGRES 40

Strona główna  Centrale telefoniczne / Terminale  Centrale telefoniczne PLATAN  Centrala telefoniczna PROGRES 40
 
Centrala telefoniczna PROGRES 40, to centrala z efektowną obudową ABS, instalowana w małych i średnich firmach. Bogate wyposażenie standardowe, łatwość rozbudowy i elastyczność programowania ruchu to tylko niektóre zalety centrali telefonicznej. Możliwość bezpośrednich wydruków, pełna identyfikacja numeru abonenta dzwoniącego CLIP oraz współpraca z oprogramowaniem hotelowym powoduje, że centrala telefoniczna jest atrakcyjnym rozwiązaniem dla pensjonatów, hoteli oraz niedużych Centrów Obsługi Telefonicznej.

Konfiguracja

  • 2 do 8 analogowych linii miejskich
  • 8 do 32 analogowych linii wewnętrznych
  • do 4 linii miejskich ISDN BRI (2B+D)
  • do 4 aparatów systemowych
Centrala telefoniczna PROGRES 40

Wyposażenie standardowe

  • przełącznica z modułami zabezpieczeń przeciwprzepięciowych
  • wybieranie DTMF i impulsowe na liniach miejskich i wewnętrznych
  • rejestracja i taryfikacja połączeń - bufor 2500 rozmów.
  • zapowiedź słowna nagrywana przez użytkownika oraz funkcja DISA
  • 2 melodie dla połączeń oczekujących
  • wyświetlacz LCD
  • sterowanie dzwonkiem w szkołach lub zakładach przemysłowych
  • 2 interfejsy szeregowe RS 232 umożliwiające podłączenie komputera i modemu
  • możliwość podłączenia zewnętrznego źródła dźwięku (wejście audio)
  • program komputerowy do konfigurowania centrali oraz obsługi uproszczonej taryfikacji rozmów - DI 40
  • program komputerowy BilCent do taryfikacji i retaryfikacji, zgodnie ze zmieniającymi się ofertami operatorów telekomunikacyjnych
  • możliwość podłączenia do dwóch bramofonów

Wyposażenie dodatkowe

Wyposażenie dodatkowe centrali telefonicznej poszerza zakres jej usług, nie jest jednak konieczne do funkcjonowania systemu. W skład wyposażenia dodatkowego centrali telefonicznej PROGRES 40 wchodzą:

  • wyposażenie dla 2 aparatów pośredniczących (awizo) i 2 konsol systemowych
  • dodatkowa zapowiedź głosowa
  • automatyczny transfer faksu
  • moduł odbiornika teletaksy
  • rozszerzenie bufora do 6000 rozmów
  • odbiornik identyfikacji numeru abonenta CLIP z analogowych linii miejskich
  • pakiet CLIP_LW-LCR - przekazywanie identyfikacji (CLIP FSK) na analogowe porty wewnętrzne wraz z funkcją LCR - wyboru najtańszej drogi połączeniowej
  • wersja obudowy RACK do montażu centrali w szafie 19"
  • program Konsola
  • program Baza Numerów

Wyposażenie ISDN

Centrala telefoniczna PROGRES 40 może współpracować z ISDN - cyfrową siecią z integracją usług. Centrala telefoniczna może obsługiwać od 1 do 4 łączy ISDN (2B+D). Każde łącze ISDN (2B+D) jest stosowane zamiennie z modułem 2 analogowych linii miejskich. Dzięki zastosowaniu łączy ISDN uzyskuje się dostęp do: MSN oraz DDI - usług pozwalających na przyznanie abonentom wewnętrznym centrali niezależnych numerów oraz CLIP - prezentacji numeru abonenta wywołującego.

Programowanie i zarządzanie

Proces programowania za pomocą komputera wspomaga program DI 40, dzięki któremu można konfigurować parametry centrali telefonicznej oraz obsługiwać uproszczoną taryfikację rozmów (przeglądanie, wydruki) itp. Do taryfikacji bardziej zaawansowanej przeznaczony jest program komputerowy BilCent. Centrala telefoniczna może być również zarządzana zdalnie, za pośrednictwem zewnętrznego modemu lub przy wykorzystaniu protokołu TCP/IP.

Organizacja ruchu telefonicznego

Centrala telefoniczna PROGRES 40 pozwala zorganizować ruch telefoniczny w firmie zgodnie z wymaganiami użytkownika. Ustawienie centrali telefonicznej można dostosować do charakteru pracy firmy, natężenia ruchu, pory doby, świąt itp. Połączenia przychodzące mogą być obsługiwane przez telefonistkę, system DISA lub kierowane bezpośrednio do abonenta wewnętrznego (DDI). Ponadto centrala telefoniczna PROGRES 40 umożliwia zastosowanie wielu innych rozwiązań, które ułatwią organizację łączności w firmie, są to między innymi - grupy wspólnego wywołania, gorące linie, wiązki linii miejskich.

Program Redukcji Kosztów

Centrala telefoniczna PROGRES 40 posiada Program Redukcji Kosztów, który umożliwia indywidualne rozliczanie poszczególnych abonentów (rzeczywistych i wirtualnych), wydruk kosztów rozmów telefonicznych oraz restrykcje wybranych połączeń. W buforze centrali teleonicznej, o pojemności około 2500 rozmów (w opcji do 6000), przechowywane są informacje o numerze abonenta wywoływanego, czasie trwania połączenia oraz koszcie. Funkcja wyboru najtańszej drogi połączeniowej LCR pozwala na kierowanie ruchu do sieci zdefiniowanych uprzednio operatorów. Dodatkowo istnieje możliwość wprowadzenia restrykcji połączeń wychodzących. Mogą one dotyczyć wybranych abonentów i przybierać różne formy: blokada połączeń audiotele, sieci komórkowych, międzynarodowych, międzymiastowych itp.

Powiadomienie o alarmie

Centrala telefoniczna PROGRES 40 jest przystosowana do współpracy z systemem alarmowym. W trybie programowanie można zaprogramować numery alarmowe, z którymi zostaną zestawione połączenia. W przypadku włączenia się systemu alarmowego centrala telefoniczna dzwoni na zaprogramowany numer miejski. Przy połączeniu z numerem alarmowym jest emitowana zapowiedź słowna z melodią.

Współpraca z urządzeniami zewnętrznymi

Centrala telefoniczna PROGRES 40 jest przystosowana do współpracy z szeregiem urządzeń zewnętrznych, co znacznie zwiększa funkcjonalność centrali telefonicznej. Do systemu można podłączyć: komputer PC, bramofony, bramkę GSM, UPS, maksymalnie 4 aparaty systemowe, system KIRK 500 DECT, system alarmowy, zewnętrzne źródło dźwięku, radiowęzeł zakładowy, urządzenie przywoławcze, dzwonki szkolne. Do góry
Copyright © 2004-2007 Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne DERCOM. Projekt strony MORTUMUS Marketing w wyszukiwarkach