Centrale telefoniczne, aparaty telefoniczne, okablowanie strukturalne (sieci strukturalne) - DERCOM, Warszawa
Aleja Komisji Edukacji Narodowej 86/38, 02-722 Warszawa

Centrala telefoniczna CYFRA 50

Strona główna  Centrale telefoniczne / Terminale  Centrale telefoniczne PLATAN  Centrala telefoniczna CYFRA 50
 
Centrala telefoniczna CYFRA 50 z cyfrowym polem komutacyjnym jako jedyna z grupy central telefonicznych średniej pojemności zapewnia możliwość korzystania z wewnętrznych linii ISDN. Ze względu na swoją funkcjonalność jest znakomitym rozwiązaniem dla firm i instytucji korzystających z szeroko pojętej transmisji danych na łączach telefonicznych.

Konfiguracja

linie miejskie:
  • do 8 linii analogowych
  • do 4 łączy ISDN (2B+D)
linie wewnętrzne:
  • do 32 linii analogowych
  • do 4 łączy cyfrowych ISDN (2B+D) - do 8 urządzeń końcowych ISDN (telefon, videotelefon, fax, modem)
  • do 4 aparatów systemowych z konsolami
Świadectwo homologacji MŁ nr 705/99
Centrala telefoniczna CYFRA 50

Najważniejsze cechy centrali telefonicznej CYFRA 50

  • Zobacz Kto Dzwoni - prezentacja numeru abonenta dzwoniącego CLIP dostępna jest przy zastosowaniu łączy ISDN od strony linii miejskich. Identyfikacja numeru jest wysyłana na wyświetlacze aparatów systemowych, ISDN i analogowych (CLIP FSK), na wyświetlacz centrali oraz do programów CTI i Baza Numerów
  • System 8 niezależnych zapowiedzi głosowych (o łącznym czasie trwania do 16 min.) i 4 melodii dla połączeń oczekujących
  • Bezpośrednie wybieranie numerów wewnętrznych - funkcje DISA, DDI lub MSN
  • Rozwinięta funkcja MultiDISA umożliwiającą dzwoniącemu przełączanie się pomiędzy ośmioma zapowiedziami
  • Współpraca z oprogramowaniem CTI - integracja centrali telefonicznej z sieciami komputerowymi
  • Program Redukcji Kosztów® połączeń telefonicznych - PRK obejmuje:
    • system dyskryminacji połączeń wychodzących
      - tablice numerów dozwolonych i zabronionych
      - blokowanie telefonu wewnętrznego dla połączeń miejskich wychodzących
    • system kont indywidualnych - możliwość przeprowadzania rozmów zewnętrznych przez abonentów wewnętrznych z dowolnego aparatu przy użyciu indywidualnego kodu i zaliczenie ich na indywidualne konto danego użytkownika
    • rejestrację wszystkich połączeń wychodzących
    • możliwość wydruków okresowych dla każdego abonenta oddzielnie
    • funkcję wyboru najtańszej drogi połączeniowej LCR (Least Cost Routing). Do góry
Copyright © 2004-2007 Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne DERCOM. Projekt strony MORTUMUS Marketing w wyszukiwarkach